Hotel Hejtmanský dvůr

Hotel-Hejtmanský-dvůr-1
Hotel-Hejtmanský-dvůr-2
Hotel-Hejtmanský-dvůr-3

+ 26
dalších fotek

Hotel je umístěn na Masarykově náměstí v centru města. Pokoje nabízí výhled na historické náměstí s městskou kašnou či do klidnější vedlejší ulice. V hotelu je k dispozici 7 jednolůžkových, 24 dvoulůžkových, 6 třílůžkových a 1 bezbariérový pokoj, celkem 38 pokojů s kapacitou 75 lůžek. Je také možnost využití přistýlky. Restaurace Atrium je hlavním gastronomickým střediskem hotelu a nachází se v centrálním bodu hotelu. Kuchyně připravuje exkluzivní výběr jídel světové a české kuchyně. Děti se zabaví v dětském koutku se skluzavkou. Kapacita restaurace je 80 míst, a to ve standartním uspořádání. V hotelu najedete také dvě oddělená relaxační centra, a to Whirlpool se saunou a Wellness Spa s hydromasážní vanou a světelnou terapií. Hejtmanský dvůr na vyžádání poskytuje bezplatné parkování. Poplatek za domácího mazlíčka je 400 Kč/pobyt.

Wi-fi Wi-fi Zdarma
Parkování Parkování Zdarma

Konferenční prostory

Dividýlko

Hotel Hejtmanský dvůr

Slaný

100 Cena na vyžádání

Detail místnosti

Prezidentský salonek

Hotel Hejtmanský dvůr

Slaný

16 Cena na vyžádání

Detail místnosti

Multifunkční prostor "ATRIUM"

Hotel Hejtmanský dvůr

Slaný

200 Cena na vyžádání

Detail místnosti

Salonky v 1.patře

Hotel Hejtmanský dvůr

Slaný

80 Cena na vyžádání

Detail místnosti

Gotická vinárna

Hotel Hejtmanský dvůr

Slaný

80 Cena na vyžádání

Detail místnosti

Recenze

91 %

53 recenzí

Personál
91 %
Služby
90 %
Čistota
95 %

%rev_publicComment%

      Celkové hodnocení:

      Autor: %rev_name%, %rev_date%

      Celkové hodnocení:

      Autor: Anonym, 22. 08. 2020

      • snidane
      • Velmi maly pokoj, vybaveni, nekvalitni luzko, pidi koupelna ... neodpovida cene 2.350 Kc/noc
      Celkové hodnocení:

      Autor: Anonym, 07. 09. 2019

      Celkové hodnocení:

      Autor: Anonym, 04. 08. 2019

      • Super
      Celkové hodnocení:

      Autor: Anonym, 14. 07. 2019

      • Nejdříve musím podotkout, že jsme se celá rodina na hotel velice těšili. Na recepci byla recepční - brigádnice, která nám po příjezdu nebyla schopná podat základní informace (např. kde je výtah). Rezervovaný pokoj s balkonem jsme nedostali, ale ty horší věci nás teprve čekali. Potřebovali jsme bezbariérový hotel, což bylo hlavní kritérium našeho výběru. Restaurace byla v den příjezdu v rekonstrukci, proto jsme na oběd museli do sklípku. To byl pro špatně chodící maminku problém. Po příchodu na pokoj nás "uspával" zvuk příklepového kladiva, který se rozléhal po hotelu. Další den jsme odjížděli a čekala nás už jen snídaně. Ovšem i tady jsme měli smůlu, protože v hotelu byli ubytovaní zahraniční hosté a ti mají přednost. My jsme mohli snídat nejdříve od 9 hodin. Zaráží mě jen to, že hotel má jasnou představu o tom, co musí zaplatit zákazník, pokud nedodrží objednávku. Možná by se měl management hotelu zamyslet nad tím, co by se mělo stát v opačném případě.
      Celkové hodnocení:

      Autor: Anonym, 20. 04. 2019

      Kontakt

      0 prázdné