business-hotel-alley_salonek-1-2-3-1
workshop Konference oslava večírek svatba recepce teambuilding tisková konference prezentace školení oslava narozenin
workshop Konference oslava večírek svatba recepce teambuilding tisková konference prezentace školení oslava narozenin

Celkem až 90 účastníků semináře, firemní prezentace či odborného sympozia může pohodlně naslouchat, dělat si poznámky a zároveň se občerstvit v konferenčním prostoru, vzniklém spojením všech tří salonků Business Hotelu Alley dohromady. Místnosti jsou volně průchozí mezi sebou i přes recepci, hosté konference mají k dispozici také rautovou / snídaňovou místnost a v případě příznivého počasí i venkovní terasu. Prostory jsou špičkově osvětlené i ozvučené a je možné je zarezervovat včetně celého hotelu i s wellness centrem.

Cena na vyžádání

Možnost ubytování

Business Hotel Alley
Business Hotel Alley přímo v objektu Cenu Vám zašleme dle Vámi poptaného termínu. Více informací

Vybavení místnosti

Denní světlo Denní světlo Bezbariérový přístup Bezbariérový přístup Zatemnění Zatemnění Wi-fi Wi-fi Zdarma Pevný internet Pevný internet Zdarma Klimatizace Klimatizace Plátno Plátno Projektor Projektor Ozvučení Ozvučení Mikrofon Mikrofon Flipchart Flipchart Parkování Parkování 200 Kč /den Koberec Koberec

Kapacita

Uspořádání do U Uspořádání do U 44 osob Divadlo Divadlo 90 osob Třída Třída 40 osob Banket Banket 94 osob Jednání Jednání 44 osob

Občerstvení

Provozovatel zařízení nevyplnil informace o nabídce občerstvení.
Pokud máte o nabídku zájem, uveďte prosím do poznámky poptávky.

0 prázdné