hotel-buly-opava_konferencni-sal-1
schůzka workshop Konference oslava teambuilding tisková konference prezentace školení
schůzka workshop Konference oslava teambuilding tisková konference prezentace školení

Konferenční sál v Hotelu Buly Opava je vhodným místem pro konání firemních školení, konferencí, meetingů a seminářů. Kapacita konferenčního sálu je maximálně 55 sedících osob při divadelním seřazení židlí. Nábytek je možné uspořádat v různých sestavách podle potřeb firemní akce. Dalších 14 míst nabízí menší jednací místnost.Sál je vybaven dataprojektorem, internetovým připojením, klimatizací a přímo naproti sálu jsou vlastní toalety. Parkoviště se nachází za hotelem. Hotel zajistí občerstvení v podobě coffee breaků, poledního menu nebo kompletních rautů.

Vybavení místnosti

Bezbariérový přístup Bezbariérový přístup Zatemnění Zatemnění Wi-fi Wi-fi Zdarma Klimatizace Klimatizace Plátno Plátno Projektor Projektor Ozvučení Ozvučení Parkování Parkování Zdarma Občerstvení Občerstvení 8,7m x 10,2m x 2,8m 8,7m x 10,2m x 2,8m Koberec Koberec

Kapacita

Uspořádání do U Uspořádání do U 30 osob Divadlo Divadlo 55 osob Třída Třída 30 osob Banket Banket 30 osob Jednání Jednání 55 osob Recepce Recepce 55 osob

Občerstvení

Varianta A

Drobné občerstvení a nápoje Vám můžeme připravit přímo v místě školení, v rozsahu dle Vašich požadavků. Standardní coffee break může obsahovat kávu, čaj, vodu a sladké nebo slané občerstvení (koláčky, dezerty, kanapky), Cena coffee breaku je dle spotřebov

160 Kč za osobu

Varianta B

Další varianty coffee breaku se odvíjejí od jednotlivých domluv s konkrétními klienty. Cena zde je znovu orientační.

160 Kč za osobu

Poptávka

2 000 Kč / den

Datum zahájení
Datum ukončení

Pronájem
Občerstvení

Celkem

,

Čas zahájení:
:

,

Čas ukončení:
:
0 prázdné