Pytloun Grand Hotel Imperial

Pytloun-Grand-Hotel-Imperial-1
Pytloun-Grand-Hotel-Imperial-2
Pytloun-Grand-Hotel-Imperial-3

+ 55
dalších fotek

Čtyřhvězdičkový nově zrekonstruovaný designový Pytloun Grand Hotel Imperial v centru Liberce se svými prvotřídními službami navazuje na prvorepublikovou tradici maximální vstřícnosti k hostům a moderními technologiemi zajišťuje nejvyšší možný komfort. Ubytování a stravování je na špičkové světové úrovni.Hotelové pokoje nabízejí vysoký standart na úrovni Superior, Deluxe a Superior Design Deluxe. Pro firemní účely jsou k dispozici kongresový sál a 2 salonky s celkovou kapacitou až 248 osob. Hotel má unikátní polohu s výbornou dopravní dostupností.

Wi-fi Wi-fi Zdarma
Parkování Parkování 217 Kč /den
Občerstvení Občerstvení

Konferenční prostory

Velký kongresový sál

Pytloun Grand Hotel Imperial ****

Liberec

156 24 433 Kč / den

Detail místnosti

VIP salónek

Pytloun Grand Hotel Imperial ****

Liberec

50 13 810 Kč / den

Detail místnosti

Salónek Zlatý Kohout

Pytloun Grand Hotel Imperial ****

Liberec

42 10 623 Kč / den

Detail místnosti

Recenze

93 %

88 recenzí

Personál
92 %
Služby
94 %
Čistota
97 %

%rev_publicComment%

      Celkové hodnocení:

      Autor: %rev_name%, %rev_date%

      • Služby perfektní, personál ochotný, jídlo výborné. Obdiv uklízečkám při leštění prosklené skříně v pokoji č. 402 obzvláště ze strany koupelny. Drobný problém (nefunkční karta otevírání pokoje) byl rychle, ochotně vyřešen výměnou za novou. Hotel vřele doporučujeme.
      • Nemáme co vytknout.
      Celkové hodnocení:

      Autor: Jana Bohuslavová, 27. 08. 2020

      • Hezky hotel .Cistota .Mily personal .
      Celkové hodnocení:

      Autor: Milos, 23. 07. 2020

      • Nádherný hotel,skvělé snídaně.
      • Líbilo se nám všechno.
      Celkové hodnocení:

      Autor: Stanislav Gál, 25. 07. 2020

      • Vysoký komfort - spokojenost.
      Celkové hodnocení:

      Autor: Lenka Skopcová, 10. 08. 2020

      • Budova s historií a citlivě provedenou rekonstrukcí. Mladý pracovní kolektiv s empatickým přístupem k hostům.
      Celkové hodnocení:

      Autor: Antonín Ryčovský, 06. 07. 2020

      Kontakt

      0 prázdné