wellness-hotel-harmony_salonek-1
schůzka workshop Konference oslava večírek svatba teambuilding prezentace školení oslava narozenin
schůzka workshop Konference oslava večírek svatba teambuilding prezentace školení oslava narozenin
4 000 Kč/ den600 Kč/ hodinu

Na pořádání firemních akcí jsou ve čtyřhvězdičkovém Wellness hotelu Harmony v Třešti připraveni. V místě, kde nikomu není cizí odpočinek a relaxace, je tak možné věnovat se i práci a vzdělávání.K dispozici je tu nekuřácký oddělený salónek v restauraci. Na akci je možné si tu pronajmout flipchart i dataprojektor, a to za velmi rozumnou cenu. Salonek je možné pronajmout jak na hodinu, tak i na celý den. Firemní akci je tu možné spojit i s návštěvou restaurace s výtečnou kuchyní, relaxací ve wellness centru i s ubytováním v netradičních pokojích.

4 000 Kč / den
600 Kč / hodina

Možnost ubytování

Wellness Hotel Harmony
Wellness Hotel Harmony přímo v objektu Cenu Vám zašleme dle Vámi poptaného termínu. Více informací

Vybavení místnosti

Denní světlo Denní světlo Bezbariérový přístup Bezbariérový přístup Zatemnění Zatemnění Wi-fi Wi-fi Zdarma Plátno Plátno Projektor Projektor Ozvučení Ozvučení Flipchart Flipchart Parkování Parkování Zdarma Občerstvení Občerstvení 5m x 7m x 4m 5m x 7m x 4m Dlažba Dlažba

Kapacita

Uspořádání do U Uspořádání do U 26 osob Divadlo Divadlo 28 osob Třída Třída 14 osob Jednání Jednání 20 osob

Občerstvení

Varianta A

studený coffee break

100 Kč za osobu

Varianta B

teplý coffee break

200 Kč za osobu

Poptávka

Datum zahájení
Datum ukončení
Uspořádání do UUspořádání do U26 osob
DivadloDivadlo28 osob
TřídaTřída14 osob
JednáníJednání20 osob
Bez občerstvení
Varianta A(100 Kč za osobu)
Varianta B(200 Kč za osobu)
 

,

Čas zahájení
:
 

,

Čas ukončení
:
0 prázdné